[:CA]20160914_125944Marcos Montero de Barcelona, ha perfeccionat l’ofici de sabater, i durant molt de temps ha anat cada dia al taller especialitzat “Calzados Hidalgo” al C/ Balmes 296 de Barcelona a prop de la plaça Molina.

El Sr. Hidalgo, propietari d’aquest taller a part de transmetre els seus coneixements, assessora el client per al confort i qualitat de les sabates, materials, tints, fabrica calçat d’alta qualitat i fins i tot sabates ortopèdiques.

 

20160914_130234Ha decidit jubilar-se i traspassar el negoci a en Marcos, ja que a més a més, la clientela ja ha dipositat la confiança en ell. Aquest seguirà amb el negoci reparant calçat, venent diferents accessoris per a les sabates, i en un futur vol ampliar a fer duplicats de claus, còpies de comandaments per a claus de garatge, piles, corretges de rellotges, fabricació de segells i gravació de plaques.

Demana una ajuda a Acció Solidària Contra l’Atur per poder fer front al traspàs i ASCA li concedeix un microcrèdit sense interès de 7.000 € a retornar en 24 terminis.

Sort i força amb el projecte![:es]20160914_125944Marcos Montero de Barcelona, ha perfeccionado el oficio de zapatero, y durante mucho tiempo ha ido cada día al taller especializado “Calzados Hidalgo” en la C/ Balmes 296 de Barcelona cerca de la plaza Molina.

El Sr. Hidalgo, propietario de este taller aparte de transmitir sus conocimientos, asesora el cliente para el confort y calidad de los zapatos, materiales, tintes, fabrica calzado de alta calidad e incluso zapatos ortopèdiques.

20160914_130234Ha decidido jubilarse y traspasar el negocio a Marcos, ya que además, la clientela ya ha depositado la confianza en él. Este seguirá con el negocio reparando calzado, vendiendo diferentes accesorios para los zapatos, y en un futuro quiere ampliar a hacer duplicados de claves, copias de mandos para claves de garaje, pilas, correas de relojes, fabricación de sellos y grabación de placas.

Pide una ayuda a Acció Solidària Contra l’Atur para poder hacer frente al traspaso y ASCA le concede un préstamo sin interés de 7.000 € a devolver en 24 plazos.

¡Suerte y fuerza con el proyecto![:]