[:CA]P1070045El 11 de juny vam participar en una de la Taula Rodona: “Recursos per desenvolupar iniciatives d’economia social” a la Jornada Sobre Emprenedoria i Innovació Social del Districte de l’Eixample a ESERP Business School.

La jornada s’adreçava  a persones emprenedores, entitats sense ànim de lucre, empreses, comerciants i veïns i veïnes interessades en l’emprenedoria i la innovació social, un corrent format per persones amb inquietuds socials que proposen solucions innovadores a nous reptes socials.

P1070048Els participants van poder assistir a dues taules rodones, la primera sobre cinc experiències emprenedores de la ciutat, i la segona sobre els recursos públics i privats que les iniciatives d’innovació social tenen a l’abast. Els ponents d’aquesta Taula van ser: Daniel Marsol de Caixa de Guissona, José Manuel Galindo de Cajamar, Ramon Pascual de Coop57 i Pilar Mercadé d’ASCA, que van estar moderats per M.Maravillas Rojo de la Direcció General d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom de la Generalitat de Catalunya. Van presentar de forma molt breu el funcionament de les seves Entitats, els processos que s’han de fer per obtenir financiació, etc.

Van organitzar la la Jornada el grup impulsor del projecte Zona11, amb la implicació especial del Laboratori d’emprenedoria cooperativa LabCoop i de l’escola de negocis ESERP, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona.

Tots van coincidir que per obtenir un bon finançament s’ha de tenir primer, un bon pla d’empresa real, viable, sostenible i que hi ha un aspecte molt important: el valor de la confiança en els emprenedors.

Podeu veure les fotografies a aquí.

Moltes gràcies als organitzadors!

 [:]