Eliminació de polls, Barcelona

[:CA]Fuig Poll SCCL té la iniciativa de fabricar un aparell adequat per a l’eliminació de polls i llémenes amb un sistema novedós, sense productes químics i que es compon d’una mànega amb una pinta incorporada a un aspirador domèstic.

La pediculosi es un tabú i un problema, del que no se’n parla per perjudicis associats a idees equivocades sobre la higiene i el desconeixement que tenen les persones afectades sobre aquesta qüestió. Els clients potencials que podem comprar aquest aparell són dones entre 30/50 anys, amb filles, de classe mitjana-alta i que en el cas del mercat espanyol suposa un col·lectiu d’u milió de persones.

Segons els laboratoris “OTC Iberica”, el 14% de la població infantil espanyola va patir en el curs 2012/13, una infecció per polls. Com a dada orientativa en el canal de parafarmacia les vendes totals de pediculicides van créixer un 10% entre els anys 2007-2010 fins a superar els 13 milions d’euros.

La previsió de fabricació de la primera tirada és de 1000 u. Amb un preu de venda de 49,90 €. Amb aquest projecte es creen 6 llocs de feina.

Se’ls concedeix un Préstec Extraordinari de la convocatòria 2014, per import de 20.000 €.

El 13/09/2015 van pubicar a La Vanguardia, Els diners: L’aliat contra els polls, Stop Monsters comercialitza el primer aspirador de polls i podeu veure l’entrevista que els hi han fet el passat 15/09/2015 en el programa Els Matins de TV3.

També podeu escoltar l’entrevista que es va fer el 02/11/2015 a Neus Quimasó a Catalunya informació.

Des d’aquí us desitgem que vagi molt bé!

 

 [:es]Fuig Poll SCCL tiene la iniciativa de fabricar un aparato adecuado para la eliminación de piojos y liendres con un sistema novedoso, sin productos químicos y que se compone de una manguera con un peine incorporada a un aspirador doméstico.

La pediculosis es un tabú y un problema, lo que no se habla por perjuicios asociados a ideas equivocadas sobre la higiene y el desconocimiento que tienen las personas afectadas respecto. Los clientes potenciales que pueden comprar este aparato son mujeres entre 30/50 años, con hijas, de clase media-alta y que en el caso del mercado español supone un colectivo de un millón de personas.

Según los laboratorios “OTC Ibérica”, el 14% de la población infantil española sufrió en el curso 2012/13, una infección por piojos. Como dato orientativo en el canal de parafarmacia las ventas totales de pediculicidas crecieron un 10% entre los años 2.007 a 2.010 hasta superar los 13 millones de euros.

La previsión de fabricación de la primera tirada es de 1000 u. con un precio de venta de 49,90 €. Con este proyecto se crean 6 puestos de trabajo.

Se les concede un préstamo extraordinario de la convocatoria 2014, por importe de 20.000 €.

El 13/09/2015 se publicó en  a La Vanguardia, Els diners: L’aliat contra els polls, Stop Monsters comercialitza el primer aspirador de polls y podéis ver la entrevista que les han hecho el pasado 15/09/2015 en el programa Els Matins de TV3.

También podéis escuchar la entrevista que se le hizo el 02/11/2015 a Neus Quimasó en Catalunya informació.

Desde aquí os deseamos que vaya muy bien!

 [:]

Fons de solidaritat

Si tú també vols fer realitat projectes d’emprenedoria com aquest …